Butlletí aFFaC – Març 2021

Us fem arribar el darrer butlletí de l’aFFaC (Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya)

8MaFFaC

Educació feminista per trencar amb els rols de gènere, per fomentar identitats lliures i diverses, per combatre la transfòbia, el racisme, el masclisme i qualsevol tipus de violència.

El 8M i cada dia, feminisme per ser més lliures!

ClaimsPública2021_Fase2_

S’apropa el període de preinscripció i, un any més, l’aFFaC t’acompanya en el teu camí cap a la pública per fer-te més fàcil aquest procés.

Al nostre web trobaràs tota la informació sobre els terminis, la documentació a presentar i consells per omplir el formulari.

Xerrada informativaI si encara tens dubtes sobre el procés de preinscripció, el proper 10 de març, a les 18:30h, te’ls aclarim!

Belén Tascón, presidenta de l’aFFaC, oferirà una xerrada informativa gratuïta i telemàtica per a respondre els dubtes més habituals.

capturavídeocurs

Ja hi ha més de 90 persones inscrites a la 3a edició del Curs Anual aFFaC, que enguany aprofundirà sobre la segregació escolar.

Si vols reservar la teva plaça… Encara et queden unes hores. Recorda que pots assistir-hi tant presencialment com telemàtica, o de manera combinada segons et vagi millor a cada sessió.

INSCRIU-TE

Per a totes aquelles persones que formeu part de l’aFFaC, el curs és gratuït.

El grup de recerca en Pedagogia, Societat i Innovació de la Universitat Ramón Llull impulsa un projecte d’investigació sota el títol “Pau en família: Discursos de les famílies davant les violències que afecten els fills i les filles en vista a la seva incidència en la pacificació de les societats polaritzades”.

OBJECTIU: L’objectiu de la recerca és donar eines a les famílies per afrontar pacíficament i mitjançant un diàleg igualitari, empàtic i noviolent, les violències que poden afectar els seus fills i filles.

COM PARTICIPAR?: Per participar en aquest estudi només haureu de respondre un breu qüestionari que servirà per elaborar un plec d’orientacions per a les famílies.

OMPLE EL FORMULARI

Captura

Xnet, el grup de famílies promotores i les Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya (aFFaC), conjuntament amb l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci d’Educació de Barcelona, posem en marxa un projecte per generalitzar una digitalització segura, i respectuosa amb la sobirania de les dades que garanteixi la privacitat i el control de les dades, per tal de salvaguardar de manera integral els drets digitals de la comunitat educativa en els centres educatius de primària i secundària de la ciutat. Es tracta d’oferir una alternativa auditable i àgil a les eines més comunes com ara les de Google.

En aquest context, les entitats promotores impulsem un Pla Pilot de Digitalització Democràtica dels Centres Educatius que es durà a terme a la ciutat de Barcelona en 5 centres educatius.

Si vols que el teu centre educatiu sigui un d’aquests centres, omple el formulari que trobaràs en aquest enllaç i ens posarem en contacte amb tu.