NOU CARRO DE TABLETS A PRIMÀRIA

L’escola acaba de rebre i equipar un nou carro de tablets per posar-la a disposició dels alumnes.
Aquesta adquisició s’ha fet a través d’una important inversió de l’AMPA de l’escola, que ha consistit en la compra de 28 tauletes Huawei T5 de 11,1”, i un carro per tal de guardar-les i carregar-les.

Aquest equipament estarà destinat principalment als cursos de 1r, 2n i 3r per portar a terme en bones condicions el projecte Innovamat de matemàtiques, i també estarà a disposició de la resta de cursos per a tasques de recerca dels seus projectes.

El claustre i la Direcció de l’escola valoren molt positivament i agraeixen l’esforç que l’AMPA de l’escola ha realitzat amb els recursos de les famílies per millorar els materials dels alumnes, i que de ben segur repercutirà en la qualitat de la feina i els projectes de tots els cursos.