Els nens i nenes de Cicle Inicial celebren Sant Sebastià!

Aquesta setmana els alumnes de Cicle Inicial han celebrat la Festa de Sant Sebastià amb diverses activitats: Les classes de Primer han sigut les encarregades de decorar l’entrada de l’escola convertint-se en els i les protagonistes de la Grimpada del Pi i preparant uns tastets deliciosos!; també han pogut anar a veure el Pi i fins i tot han ballat la dansa i, després, han aprofitat per visitar una exposició molt interessant al Casal de Cultura a càrrec del col·lectiu d’art. A la tarda han compartit la celebració amb la resta de classes de l’escola i han pintat una auca per recordar aquesta Festa tan especial. Han gaudit molt del dia!