El nostre arbre genealògic

L’alumnat de 4t. C continua descobrint nous aprenentatges relacionats amb el projecte que dóna nom a la classe, l’ADN.
El projecte artístic escolar d’enguany de l’artista Frida Kahlo ens ha permès treballar un dels seus quadres més emblemàtics “Els meus avis, els meus pares i jo“(1936). Hem entès l’estructura d’un arbre genealògic, la importància que té per conèixer els nostres avantpassats i hem superat les dificultats que hem anat trobant per mostrar les relacions, l’origen i la descendència del nostre pare i de la nostra mare.

Tot un repte per nosaltres, però com sempre, ens n’hem sortit molt bé!