Dia Escolar de la No-Violència i la Pau

Com cada any pels voltants del 30 de gener, a l’escola dediquem un dia a commemorar tots plegats el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Durant la jornada d’avui hem fet diverses activitats per reflexionar sobre per què és important dedicar un temps a la “Cultura de la Pau”.

A partir del conte “Història d’una bala” hem pogut conversar i preguntar-nos què entenem per “Pau” i la idea de “viure en Pau”. També hem descobert d’on provenen els diferents símbols que mundialment s’utilitzen per representar-ho i la vida de dones i homes que han lluitat per aconseguir un món millor: Gandhi, Rosa Parks, Martin Luther King…

Finalment hem plasmat totes les nostres sensacions i vivències en uns murals on les nostres mans s’uneixen per formar un colom i transmetre tot el que hem viscut durant la jornada. Ho hem acompanyat de la paraula “PAU” escrita en diferents idiomes per tal de plasmar la tolerància que hem de tenir per conviure tots plegats.
Hem gaudit molt d’un matí de bons propòsits!