Carnestoltes 2020

L’escola, com cada any ha celebrat la festa de Carnestoltes. Com sempre van ser uns dies de disbauxa i molta alegria que els nens i nenes van expressar contínuament. Us expliquem un recull de les activitats que vam fer.

A principis de setmana vam rebre el Carnestoltes, acompanyat del Consell del Bull format pels delegats i delegades de primària. Ens va fer un discurs on ens animava a celebrar aquesta festa amb molta alegria i que seria una setmana boja.

Cada dia el Consell del Bull a primària i els nens i nenes de P5 a Infantil van passar per les altres classes a explicar la consigna que s’havia de portar l’endemà. Com sempre els nens i nenes van gaudir amb petites disfresses o vestint objectes que normalment no porten a l’escola.

El Dijous Gras els nens d’Infantil i de 1r i 2n van compartir la tarda fent el berenar de pa amb botifarra d’ou, com és tradició en aquest dia. La celebració gran va ser el divendres 21 de febrer, en que es va dedicar tot el dia a la gresca i la festa.

Al matí es van ajuntar els grups de padrins i fillols per realitzar i decorar unes màscares, la majoria inspirades en el seu nom de la classe.

Els nens i nenes grans i petits gaudeixen molt amb aquesta estona compartida. L’exposició de les màscares es pot observar pels passadissos de l’escola i ha servit per decorar i donar molta alegria a aquests espais.

Després del pati els nens i nenes de primària van preparar els seus balls de la desfilada de la tarda. Va ser molt divertit i esverat en general.

I a la tarda es va celebrar la gran Rua de l’escola. Formant grups de padrins i fillols, tots els alumnes van desfilar pels carrers del voltant de l’escola on van lluir la seva millor disfressa.

Alguns alumnes es van organitzar per comparses, per parelles o trios, però tots i totes van gaudir moltd’aquesta passejada acompanyats per molts pares i mares. Volem agrair molt la col·laboració de totes les famílies perquè la Rua es desenvolupés amb bon ritme i sense cap incident, esperem que poguéssiu veure i gaudir dels vostres fills i filles i de tot el conjunt.

Una vegada retornats a l’escola, els alumnes d’Educació Infantil van anar al gimnàs a fer-hi una festa de ball, i els de primària van anar al pati on, acompanyats de les famílies, van fer la desfilada i balls que havien assajat.

Tots plegats vam poder gaudir de la diversitat d’estils i varietat de disfresses que vestien els nens i nenes i els
balls que havien preparat per animar a tothom.

El professorat es va disfressar de Yayoi Kusama, la pintora i artista japonesa que s’està treballant als tallers de plàstica des de P-3 fins a 6è!