VAGA MUNDIAL PEL CLIMA

L’escola s’ha adherit als actes del 27 de setembre amb la vaga mundial pel clima. Com us hem comunicat els alumnes de l’escola han treballat aquest tema a l’aula, han compartit inquietuds i han fet activitats de conscienciació respecte al medi ambient i a les mesures per corregir els greus efectes de l’escalfament global per als propers anys.
Durant aquesta setmana els alumnes dels diferents cursos de l’escola han col·laborat en l’elaboració del manifest, la realització de les pancartes i l’assaig de la cançó a les àrees d’”Investigate”, Música i altres franges de tutoria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *