GINESTADA 2018

El passat divendres 22 de juny van finalitzar les activitats lectives de l’escola, i es va celebrar amb la Ginestada, la festa de final de curs.

A primera hora es van trobar tots els alumnes de l’escola al pati del mig de primària per acomiadar els padrins i fillols, els alumnes de 5è van cantar una cançó de comiat als companys de 6è que marxen, i es va acomiadar als mestres que el curs vinent no seguiran a l’escola.

Una vegada es va esmorzar i menjar la síndria que l’empresa del menjador 7itria havia facilitat, es va disputar el primer partit de mestres contra alumnes de 6è, que va despertar gran expectació entre el públic, i en què finalment es va imposar l’equip dels nens…

I l’acte central va ser la guerra d’aigua en què tots contra tots van quedar be xops i remullats. Finalment vam compartir un gelat facilitat per l’AMPA per refrescar, i els alumnes i mestres es van poder acomiadar amb tristesa i il·lusió per a tots els desitjos de l’estiu.