SANT JORDI 2018

DIADA DE SANT JORDI

El passat 23 d’abril l’escola va celebrar intensament la Diada de sant Jordi.

Els actes es van iniciar amb l’entrega de premis als guanyadors dels Jocs Florals dels diferents cursos, en les modalitats de Creació Artística i Creació Literària. Durant l’acte també es van entregar els premis dels “Bons lectors”, del disseny de “Punts de llibre”, de Patisport i del disseny de l’espantaocells de l’hort. També hi van haver unes actuacions musicals de la Jana Villatoro i l’Anna Cullell de 4t, i el Víctor Cañadas i el Diego Escolà de 6è. Tot l’acte va ser presentat per l’Aina Julià de 5è.

Posteriorment hi va haver una trobada entre tots els padrins i fillols per a fer una explicació teatralitzada de contes i llegendes, que va reforçar el vincle entre les classes i les parelles de companys.

A la tarda va ser el torn del Festival de Danses i Balls Tradicionals Catalanes al pati de primària, on tots els cursos van ballar i mostrar un ampli repertori de danses, totes fetes amb molta il·lusió i motivació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *