Jornada de Portes Obertes preinscripció curs 2024-25

De cara a conèixer l’escola i el nostre projecte educatiu, donar informació i ajudar a les famílies interessades a participar a la Preinscripció de cara al curs 2024-25, l’escola organitza una jornada de portes obertes. Es portaran a terme el dissabte 24 de febrer al matí. la jornada seguirà el següent format:

• 11:00h Presentació del projecte educatiu de l’escola. Presentarem les línies principals del projecte de l’escola, explicacions d’organització i funcionament, metodologies i concrecions de l’etapa d’infantil. Alhora explicarem el funcionament del procés de preinscripció i resoldrem els dubtes que pugueu tenir. Serà en format presencial al gimnàs de l’escola, però alhora el transmetrem telemàticament pel canal Youtube de l’escola. Aquesta emissió quedarà gravada per poder-la visualitzar posteriorment, si així ho desitgeu.
  • 10:00h i 12:00h visita a les instal·lacions i espais del centre. Acompanyats per membres de l’equip directiu i mestres de l’escola us mostrarem els espais que utilitzen els infants d’infantil i primària, aules, espais comuns, patis i espais exteriors. Amb una durada d’una hora aproximadament, podreu escollir l’horari que us vagi millor, ens organitzarem amb grups petits i passejarem per conèixer les instal·lacions.

La jornada de portes obertes està pensada exclusivament per a pares i mares, sense el infants, per facilitar les explicacions i funcionament. Us agraïm la col·laboració en aquest sentit.

Per tal d’organitzar l’assistència us preguem que us inscriviu en el següent enllaç. Amb les vostres dades us tindrem informats de novetats i informacions d’interès del procés de preinscripció.

Inscripció jornada portes obertes Escola Ginesta

Us recomanem estar atents a les novetats que vagin apareixen als mitjans de comunicació, a la nostra web o a la web https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/ del Departament d’Educació.

Per qualsevol dubte o problema en el procés de cita prèvia ens podeu enviar un correu a a8020863@xtec.cat o trucar-nos al 93 787 00 68.