Nou mobiliari a Educació Infantil

Fruit de les noves metodologies pedagògiques que l’escola ha iniciat els darrers anys, s’està realitzant una inversió en nou mobiliari per a les aules d’Educació Infantil.

L’acció consisteix en col·locar varis mobles per emmagatzemar fàcilment els jocs i activitats d’ús recorrent, i substituir algunes de les taules fixes de les aules per un de plegables i mòbils, amb l’objectiu d’incrementar l’espai disponible a cada aula en les estones d’activitats més dinàmiques com els racons, la rotllana de conversa i els  ambients de treball.

Una aula de P4 i una de P5 ja compten amb aquest nou mobiliari, amb la idea que les properes setmanes totes les aules d’infantil gaudeixin també d’aquest recurs que facilitarà les dinàmiques de les aules i millorarà l’atenció als alumnes.