FESTIVAL INTERNACIONAL FOLKLÒRIC

El passat divendres 13 de setembre l’escola va rebre la visita, com els darrers anys, d’un grup participant del Festival Internacional Folklòric que s’ha celebrat a diferents poblacions de Catalunya. En el nostre cas vam rebre la visita del Ballet Folklòric Dakar de Senegal, que ens van fer una exhibició de les seves danses, plenes de ritme i energia.

Després d’una exhibició inicial d’algunes danses senegaleses, els ballarins van convidar als alumnes a
ballar amb ells, acompanyats dels músics que tocaven instruments tradicionals de percussió.