Especial Nadal 2019

Tot i que ja fa dies de les festes de Nadal, us fem un recull de les activitats més destacades que els diferents cursos van fer amb motiu d’aquesta celebració.

DECORACIÓ ENTRADA INFANTIL
Per decorar i ambientar Educació Infantil, es van fer unes boles de Nadal inspirades en l’obra de l’artista Yayoi Kusama, utilitzant tècniques diferents: P3 amb ditades, P4 amb boletes de paper de seda, i P5 amb boletes de paper de xarol.

DECORACIÓ ENTRADA PRIMÀRIA
L’entrada de primària es va guarnir amb elements nadalencs. Aquest any hi va haver una exposició del treball dels alumnes de 2n amb el programa de voluntariat de la Gent Gran del poble, en les que van produir un mitjó de Nadal per cada alumne.

ELS PASTORETS DE 4T
Com ja és tradició a la nostra escola, l’alumnat de 4t, va representar Els Pastorets, una obra teatral típica de les festes de Nadal a Catalunya.
Cal destacar la motivació, la dedicació i l’esforç del grup a l’hora de dur a terme aquest projecte. El resultat va ser tot un èxit i van fer emocionar a totes les famílies. Les seves cares reflectien la satisfacció d’una feina ben feta. La tutora de 4t, la Montse Galindo, vol felicitar als seus alumnes per la tasca realitzada i a les famílies per la col·laboració.

CONCERT NADAL
El passat dia 16 de desembre l’escola va celebrar el seu Concert de Nadal al pavelló municipal de Matadepera. En el concert hi van participar tots els alumnes de l’escola, des d’infantil i fins a sisè curs, i el repertori d’enguany va incloure cançons tradicionals i populars catalanes, cançons catalanes, i de països d’arreu del món.
La direcció va ser a càrrec de la mestra de música Martona Sirvent, i l’acompanyament musical de la mestra Cristina Ruiz.

Amb la presentació dels alumnes de sisè, els grups van anar cantant i recitant els seus poemes, en un espectacle entranyable, i on van demostrar la seva motivació i il·lusió per mostrar la seva capacitat artística. Des de l’escola es vol agrair la col·laboració de les famílies en el desenvolupament del concert, la bona actitud dels alumnes i el bon ambient familiar que es va respirar durant l’acte.
PESSEBRE DE 3R
Els nens i nenes de 3r van parlar de la tradició del pessebre, el seu significat i els personatges que hi apareixen. Amb molta iniciativa van vestir algunes de les figures, distribuir l’espai, i van buscar els materials. Com a anècdota explicar que un ànec gegant va acabat fent de camell, i que inicialment el nen Jesús tenia un bessó.

EDUCACIÓ INFANTIL VA A BUSCAR EL TIÓ
El dia 12 de Desembre, tots els nens i nenes d’educació infantil van anar a buscar el Tió al bosc de les Farigoles, amb un mapa que va arribar per sorpresa aquell mati a l’escola, una aventura plena de sorpreses!.

ARRIBADA DELS TIONS A CICLE INICIAL
Els alumnes de Cicle Inicial van anar al bosc per buscar el tió. Estaven ben amagats, però finalment van trobar-ne dos: un per primer i l’altre per segon.
Molt contents i contentes van anar fins al parc per esmorzar tots plegats i gaudir d’una estoneta de joc.

VOLUNTARIAT DE LA GENT GRAN
Les nenes i els nens de segon van estar fent un detall de Nadal amb l’ajuda de les àvies voluntàries del poble. Aquest any van cosir un mitjó per penjar a l’arbre, i van aprendre a enfilar l’agulla a cosir botons i sobretot a tenir paciència.