Celebració Sant Sebastià

Com els darrers anys, l’escola va celebrar la festa de Sant Sebastià, una de les festes “grans” del poble. El passat divendres 17 de gener ens vam reunir tots els alumnes de l’escola i vam convidar a les famílies a compartir una estona de celebració plegats. Els diferents cursos van ballar el “Ball de l’arbre de Matadepera” que prèviament havien anat assajant a les sessions de música i educació física.

Des dels més petits i fins els més grans van anar ballant aquesta dansa i al final, i com és tradició, vam fer una ballada de nens amb famílies. La tarda va acabar amb un berenar compartit entre padrins i fillols per desitjar-se una bona festa.