Celebració de Sant Sebastià

El passat divendres 18 de gener l’escola es va afegir a la celebració de les festes de Sant Sebastià del poble. Tots els alumnes de l’escola es van reunir al pati de primària per ballar, com és tradicional, el ball de l’arbre. Aquest ball, que s’havia après a les àrees de música i educació física serveix per homenatjar festivament aquest element imprescindible de la festa.

La festa va ser seguida per un bon nombre de pares i mares, que al final es van ajuntar per ballar-lo també. La celebració va finalitzar amb un berenar compartit de padrins i fillols.