DISTINTIU ESCOLES VERDES

L’escola va rebre el passat dissabte 26 de desembre el distintiu que ens distingeix com a escola Verda. L’acte es va celebrar al Cosmocaixa de BCN i va comptar amb la presència del Conseller d’Educació Josep González Cambray i la Consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural Teresa Jordà.

Aquest distintiu acredita les escoles que han portat a terme una formació interna i compartida amb el claustre de mestre a través d’un grup impulsor, que ha reflexionat un diagnòstic de les diferents actuacions que fèiem, i ha elaborat un Pla de Sostenibilitat en que es defineixen les activitats a
desenvolupar en els propers anys, sempre des de punt de vista de respecte pel medi ambient, la sostenibilitat la creació d’una nova consciència mediambiental en els nens i nenes i famílies de l’escola.

Esperem que d’aquest important pas en sorgeixin reptes compartits que ens facin ser actors actius envers la crisi climàtica que vivint, en puguem conèixer les causes i en puguem pal·liar els efectes.