ACTIVITAT BIBLIOTECA ÀNGEL GUIMERÀ

L’alumnat de Cicle Superior ha rebut la visita de la responsable de la biblioteca Àngel Guimerà de Matadepera, la Gemma Serra, que els ha fet la presentació dels diferents llibres que, cada nivell, haurà de llegir per fomentar una activitat tan important com la lectura.

Els títols escollits són:

•  5è: Armstrong i Edison
  • 6èA: Palmira i l’efecte crisàlide
  • 6èB: Hotel Winterhouse
  • 6èC: El peix número. 14

Cada nen/a disposa d’un exemplar que ha de llegir de forma individual ja que, posteriorment, cada curs, farà una visita a la biblioteca per realitzar una petita tertúlia literària sobre els llibre llegit. A la trobada els ha fet cinc cèntims de la història, els ha parlat de l’autor/ora i, també, de la importància de les il·lustracions.