Gaudim de la Setmana Cultural (Educació Infantil)
A l’escola hem celebrat la Setmana Cultural i hem fem un gran viatge per tots els continents. Hem fet diferents tallers amb els companys d’I3, I4 i I5. Ha estat genial aprendre i gaudir d’aquesta Setmana Cultural tots/es junts/es. Divendres vam gaudir de la pel.lícula “Madagascar 3” al cinema Capri i a la tarda vam […]
Gaudim de la Setmana Cultural (Educació Infantil) Llegeix més »

















