Amic invisible (Cicle Mitjà)
Els/les alumnes de 3r i 4t vam celebrar l’últim dia de classe l’amic invisible. Tots vam portar uns regals xulíssims que per als nostres companys, amb unes postals molt ben fetes. Quan vam arribar al matí vam seure en rotllana i una mica neguitosos vam esperar fins que ens toqués el torn per agafar el […]
Amic invisible (Cicle Mitjà) Llegeix més »
















