Treballem a l’hort (Cicle Inicial)
La setmana passada, els astronautes i les astronautes de 2nA, vam anar a l’hort de l’escola a veure com havien crescut els calçots que vam plantar a l’octubre i també vam plantar albergínies. Estem molt contents perquè els calçots han crescut moltíssim i aviat podrem collir-los! Tots/es hem participat i gaudit molt a l’hort i […]
Treballem a l’hort (Cicle Inicial) Llegeix més »
















