VISITEM EL MAS BATLLORI

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de cicle mitjà varen visitar el Mas Batllori i van realizar un taller de Hèrptils!

Segons ells mateixos: “Aquest taller és el taller estrella de la casa i es fa al nucli zoològic de què disposa el nostre centre. Molts animals els trobarem en una cabana de 50 m2 on hi ha més de quaranta terraris amb diferents espècies d’amfibis i rèptils de la fauna autòctona de la zona del Pla de l’Estany. També hi ha animals exòtics com boes, pitons , salamandres o granotes entre d’altres amfibis i rèptils de fora de Catalunya que ens serveixen per establir comparacions.

A aquest taller,  a part de la importància d’estudiar i conèixer els diferents animals que conviuen amb nosaltres en el nostre territori geogràfic, té l’afegit de poder veure i tocar, si es vol,  cadascun dels animals. Aquest fet aporta a l’alumne tot un seguit de sensacions que deixen empremta. Taller altament recomanable.”