MOSTRA DE FOTOGRAFIA DE CICLE MITJÀ

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Hem començat a editar fotografia amb els alumnes de cicle mitjà i aquestes són una petita mostra que posem a votació.

Per votar és molt senzill, només has de fer un comentari en aquest article i votar per les dues fotografies que consideris més divertides, treballades, artístiques…Som-hi!

1. Alba

Bon dia! Un vot per totes… una feina molt ben feta. Però em diuen que només en puc escollir dues… per tant el meu vot va per la foto número 1 i per la número 9