DIA DE LA PAU – ELS DRETS DELS INFANTS

El dia 30 de gener és el dia internacional de la Pau i la No Violència. Aquest any al Frigolet hem estat treballant des de fa algunes setmanes els Drets dels Infants.

Què són? Com van sorgir? Es compleixen a tot el món?

Han estat dies de reflexió entorn a aquests drets i també a les diferències que hi ha en la vida dels infants a diversos indrets del món. A partir dels documentals sobre “Camins a l’escola”, els alumnes han pogut veure com és la rutina d’altres nens i nenes com ells i de la gran sort que tenen aquí que en el seu dia a dia no es vulneren els drets bàsics.

Amb tot plegat, hem fet una assemblea per acabar-ne de reflexionar plegats que ha acabat desembocant en la creació d’un manifest. Nosaltres que podem, volem que la nostra veu i la nostra opinió arribi lluny i se sàpiga que no estem d’acord en què no es respectin els drets d’alguns infants.

En  podeu  veure  algunes  fotografies  clicant a la imatge.