Viatge en el Tempo Exprés

El passat diumenge 16 de juny els alumnes de l’escola van representar l’obra de teatre de final de curs i ho van fer al teatre Municipal de Banyoles.

L’obra, titulada Viatge en el Tempo Exprés, estava protagonitzada per tres germans que, en quedar-se sols a casa, emprenen un viatge en tren. Però aquest tren no és un tren qualsevol: és el Tempo Exprés que portarà els tres nens a fer un recorregut per diferents èpoques de la història i a conèixer de primera mà els grans descobriments que fan que el món sigui tal com el veiem ara.

Aquí teniu algunes imatges dels assajos i de l’obra.