TROBADA FAMÍLIA I ESCOLA: MINILABS

Un any més hem celebrat la jornada “Dona’m la mà”. Una trobada entre famílies i escola per treballar un tema en concret. En aquest cas, s’ha organitzat una dinamització lectora per tal de fomentar el gust per la lectora: els MiniLabs.

L’equip de mestres ha fet una formació durant el curs en la qual van conèixer aquest concepte. Els MiniLabs són espais de lectura en el qual pots trobar una tria de contes i llibres molt diversos sobre un mateix fil o tema. Durant la formació, els mestres van crear els nostres propis MiniLabs en petit grup i aquesta tarda s’han exposat i les famílies i els infants els han pogut gaudir. Ha estat molt bonic compartir aquest espai ple de lectura, calma i plaer.

A més, s’ha fet la inaguració de la biblioteca oberta per a les famílies. Durant el mes de maig, fora de l’horari escolar, la biblioteca de Les Goges estarà oberta els dijous per tal que en pugui gaudir tota la comunitat educativa. Aquesta dinamització es durà a terme per part de la comissió de biblioteca de l’AFA.

Aquí en podeu veure algunes imatges: https://drive.google.com/drive/folders/1lUoW7q9cjrBg0ZqKz6XkeRRpjcq8urOd?usp=sharing