TENIM UN POMER AL PATI DEL FRIGOLET!

A la comunitat de petits ens van interessar de seguida les pomes que trobàvem al terra durant l’estona de pati.

Per això vam decidir un dia anar-ne a collir i provar-les. Ens vam adonar que eren molt bones i vam decidir que volíem aprofitar-les per cuinar.

Vam parlar amb l’Alba, la cuinera de l’escola i vam decidir que un dia les tallaríem i ella en faria compota per menjar-la per dinar a l’escola. El dia que ella ens va dir, les vam tallar a trossets petits a la sessió de filosofia, mentre escoltàvem música i posàvem atenció amb l’activitat que estàvem fent. Després, l’Alba les va cuinar i ja vam tenir la compota feta!

Abans de tallar-les, però, les havíem observat i havíem descobert vàries aspectes que no sabíem:

• De fora són verdes, de dins blanques.
  • Tenen llavors a dins i si plantem les llavors sortirà un arbre.
  • N’hi ha de diferents mides.
  • Si les talles pel mig, d’un costat a l’altre, tenen una estrella de 5 puntes al mig.
  • Algunes estan podrides, no es poden menjar.

Com que vam observar aquest últim punt, abans de donar-les a l’Alba, les havíem classificat i havíem separat les que no eren bones per menjar.

Estem molt contents després de tota l’experiència i d’haver contribuït per tal que els nens i nenes del Frigolet tinguessin unes postres ben especials!!!

Aquí en teniu algunes imatges: