Taller proximitat

El passat dimarts 5 de novembre els alumnes de cicle superior van fer un taller a l’escola relacionat amb els productes de proximitat i el paper clau per promoure l’economia local i contribuir a la disminució de gasos d’efecte hivernacle a l’atmosfera.

Aquest taller està emmarcat dins la campanya PRODUCTES SINGULARS DEL PLA DE L’ESTANY i té com a objectius:

• Despertar l’interès dels alumnes pels productes hortícoles tradicionals de la comarca.
  • Fomentar entre la població més jove l’alimentació sana, especialment el consum de verdures.
  • Destacar l’interès que suposa consumir productes locals com a contribució al desenvolupament sostenible.
  • Aprendre a valorar la biodiversitat, concretament l’associada als conreus tradicionals.
  • Generar sentiment de pertinença i identitat entorn a l’activitat agrícola tradicional i al producte local.
  • Afavorir l’intercanvi intergeneracional de coneixements.
  • Promoure el coneixement rural i de la cultura de pagès.
  • Reflexionar sobre el model de producció, distribució i consum de la nostra societat.

Aneu a la barra d'eines