Sortides Teatre

Hola famílies, durant la setmana passada i l’anterior, els alumnes de l’escola han anat a veure diferents obres de teatre a Banyoles i a Girona.

Dilluns 27 de gener, els alumnes de cicle superior van anar a veure una adaptació en anglès del clàssic Treasure Island de Robert Louis Stevenson.

Dimecres 29, els alumnes de la comunitat de petits van anar a Embolic a la Granja.

Dimarts 4 de febrer, Cicle Mitjà va veure l’obra Quimera.

Dimecres 5 de febrer, els alumnes de P5, cicle inicial i cicle mitjà van anar a l’auditori de la Mercè de Girona a veure una obra en anglès anomenada Georgina and the Dragon.

Més informació sobre les obres:

Treasure Island

Georgina and the Dragon

Quimera

Embolic a la Granja

Aquí teniu algunes de dos participants a l’obra de teatre Georgina and the Dragon