Sofà de Lectura

Aquest segon i tercer trimestre hem tingut la gran sort de poder fer el Sofà de lectura. Es tracta d’una activitat en què alumnes de l’Institut Pere Alsius ajuden a llegir als alumnes de cicle inicial i mitjà. L’Unai, la Berta, la Paula i l’Abril han dedicat algunes de les seves tardes a seure al sofà de la nostra biblioteca per fer modelatge de la lectura, motivar i ajudar a llegir als nostres nens.

En agraïment els vam preparar un comiat i un petit detall perquè tinguin un molt bon record de nosaltres.

Aquí teniu algunes imatges: