Repte Els Ponts

Els alumnes de la comunitat de petits han estat treballant en un repte sobre els ponts.

Després de treballar a fons el tema durant alguns mesos, el passat divendres 15 de març els alumnes van fer una exposició per explicar tot allò que han après. Els alumnes de segon es van encarregar de preparar presentació de diapositives que resumís les idees més importants. Els pares van venir a la classe per escoltar-nos. Us volem agrair el vostre interès i també volem donar les gràcies a les persones que ens han vingut a ajudar per poder tirar endavant les diverses activitats: Gràcies avi Josep, avi Xicu i Carles!

Hem fet diverses activitats durant el procés. Us compartim algunes imatges perquè les veieu a casa.