REPTE 1 – Versionem una cançó!

Hola família Frigolaire!

Comencem amb el primer repte virtual. Els mestres ens hem animat a versionar les primeres estrofes de la cançó “Les nits no moren mai” del Doctor Prats, per posar una mica de música en aquests dies que estan essent força complicats per a tothom.

Ara us toca a vosaltres! Us animem a seguir amb aquest primer repte d’escola, que ens agradaria que hi participéssiu totes les famílies de la comunitat de petits i grans.

Concretament, consisteix en canviar la lletra de la tornada de la cançó. En el moment que diu:

Un dia deixaràs enrere el món
Viu una vida que recordis
I m’ho explicaves quan
Sols era un infant
Aquestes nits no moren mai
Les nits no moren mai”

Quan tingueu la lletra escrita i l’hàgiu assajat ens agradaria molt rebre els vostres vídeos cantant-la.
(Qui tingui ganes de fer més estrofes de la cançó, endavant!)

Compartirem totes les versions que hàgim rebut la setmana vinent! Així tothom podrà veure i escoltar les creacions dels altres.

Ho podeu enviar per correu o we transfer a: escolafrigolet@gmail.com

Animeu-vos, que serà divertit!
De moment us deixem amb el vídeo que hem creat els mestres…! Esperem que us agradi 🙂