RecerKids

El passat dimarts 28 de maig, els alumnes de 5è i 6è van anar a Vic per participar en un congrés científic anomenat RecerKids.

Recerkids és una iniciativa impulsada per la Direcció General de Recerca amb l’objectiu de divulgar la ciència a les escoles i donar a conèixer com treballes els científics a l’hora de fer recerca.

El programa es divideix en dues fases. En la primera, els estudiants de 5è i 6è de Primària desenvolupen una recerca científica a l’aula, i en la segona presenten els resultats en un congrés científic.

Aquest any el tema central de la recerca ha estat la llum. La recerca es podia centrar en els tres eixos següents:

• Els colors de la llum
  • La llum i els objectes
  • L’energia de la llum

Els nostres alumnes han fet una recerca per contestar la següent pregunta: Tenir prou llum a les aules per treballar en bones condicions?

Us adjuntem el pòster presentat al congrés:

Els nostres alumnes van fer una molt bona presentació del seu treball davant la resta d’escoles. A més a més, durant el congrés vam poder aprendre coses sobre el comportament de la llum gràcies als Clowntíifics.

Tv3 va venir a l’esdeveniment i va fer un resum sobre la jornada al programa Info K on els nostres alumnes fan una petita explicació de la seva recerca.

Us passem el link amb imatges que han penjat a la web de Recerkids i on hi sortim els Frigolaires ben guapos!

Cliqueu damunt la foto per accedir a la galeria