NADAL AL FRIGOLET!

Quins dies tan especials… s’acosten les festes de Nadal i es nota a l’ambient de l’escola.

Va aparèixer el nostre tió i la nostra tiona i, després d’estar-los alimentant durant uns dies, avui dimecres 20 de desembre els hem fet cagar!! Turrons i neules per tothom!! Quins regals tan dolços…i que contents que estem tots!!

A la comunitat de grans, a més a més, s’han volgut fer regals entre ells i han jugat a l’amic invisible amb unes precioses creacions fetes cadascú a la seva manera. Que bonic ha estat!

Ahir, dinar especial a l’hora de menjador. Pica pica, canelons, uns postres molt dolcets i nadalencs…

I el claustre de l’escola no volem ser menys, així que també ho hem anat a celebrar amb un dinar de germanor.

Visca les festes de Nadal i visca el Frigolet!!

Algunes fotografies: https://drive.google.com/drive/folders/15orRUokKMOZ0y_j_s2OifXNE7E9vhTT9?usp=drive_link