Board Games Video Tutorials

Durant el segon trimestre, els alumnes de cicle superior han estat treballant en un projecte sobre jocs de taula. El resultat són uns vídeos explicant com jugar a alguns dels que fan servir a l’ambient matemàtic.

Aquest projecte, forma part d’una col·laboració en un projecte e-Twinning anomenat Teaching Mathematics with Games. Els projectes e-twinning posen en contacte mestres i alumnes d’altres països per col·laborar conjuntament a través de projectes comuns. Aquest és el nostre primer tastet. Esperem poder continuar fent-ne més!