Teatre de cinquè

L’alumnat de cinquè ha representat  les obres de teatre que van preparar durant el segon trimestre en les àrees de llengua catalana i educació física (dramatització). Ha estat una feina en grup molt laboriosa en la que hi han dedicat moltes hores de treball.

Gràcies a aquesta experiència, han conegut les parts que té un text teatral, han realitzat una transcripció escrita de les obres triades, s’ha promogut la memorització i finalment s’ha representat en vàries ocasions fins a aconseguir el resultat final… Per tant, han treballat amb moltes ganes i il·lusió, i el resultat ha estat fantàstic.

Han ensenyat el treball final als grups de P-5, primer i segon de l’escola. Els germans i germanes de l’alumnat que estaven en aquests cursos han gaudit moltíssim de poder veure’ls.

Tant mestres com alumnat, han felicitat als dos grups per la bona feina feta. Tenim veritables artistes!

Les tutores estem molt satisfetes amb tot el que hem obtingut. Us deixem unes fotos per tal que gaudiu una mica vosaltres també.

#ElconilletPeret #LaCaputxetaielperquè #EnMiqueletDeLesMansBrutes #LaGotetaD’aigua #LesTresPorquetes #Cinquè #CompartintBonsMoments #EscolaFontRosella