Diversitat cultural 5è

Els infants de 5è han estat treballant i investigant durant les últimes setmanes els països d’origen de les seves famílies.

Aquests últims dies, els nens i nenes han tingut l’oportunitat d’explorar i celebrar la rica diversitat cultural que ens envolta de la manera més deliciosa possible: amb un berenar de plats típics de tot el món.

Amb els esforços i dedicació de les famílies, hem pogut gaudir d’una festa gastronòmica única i inoblidable! Per veure més fotografies feu clic a la imatge.

Jornades esportives 6è

Els alumnes de 6è van anar a les Jornades esportives.

Van fer diferents activitats de jocs compartits amb altres escoles dins de l’àmbit esportiu: voleibol, bàsquet, el joc del mocador, petanca, etc.

Va ser una jornada d’allò més divertida!!!!

Per veure fotografies cliqueu en la següent imatge.

Rimes i rodolins a primer

Ja s’acosta la diada de Sant Jordi i amb ella la celebració dels Jocs Florals.

Els infants de primer ja s’estan preparant per fer els seus rodolins i han estat treballant a l’aula les rimes. Amb material manipulatiu han pogut trobar paraules que rimen i trobar las parts d’un rodolí. D’aquesta manera han pogut deixar volar la seva creativitat i començar a inventar i escriure els seus primers rodolins.

Ha estat una sessió literària i divertida.

Podeu veure més fotos fent clic a la imatge.

Projecte dels animals vertebrats

Els alumnes de primer han estat treballant el projecte dels animals vertebrats, el qual va sorgir de la pregunta: Com són les dents dels animals?

A partir d’aquesta pregunta s’ha anat investigant i aprenent durant les sessions de coneixement del medi sabers sobre l’alimentació, els hàbitats on viuen, com es poden classificar segons el naixement així com les característiques principals dels cinc grups dels animals vertebrats.

A castellà s’ha treballat la tipologia textual de l’endevinalla. Han preparat uns murals molt divertit per endevinar els animals i a les sessions de plàstica han elaborat per grups unes maquetes dels diferents hàbitats on viuen.

Ha estat un projecte molt interessant a través del qual han consolidat els seus sabers.

Podeu veure totes les fotos fent clic sobre la imatge.

Geometria-Figures planes

Els infants de primer han iniciat la geometria a matemàtiques manipulatives.

Han vist les diferents figures planes: quadrat, rectangle, triangle, cercle, rombe, pentàgon i hexàgon.

Les característiques més significatives han estat comentades pels infants:  nombre de costats, nombre de vèrtexs, semblances, diferències, línies, etc.

Amb material manipulatiu han representat aquestes figures i després les han dibuixat fent ús del regle a un full quadriculat.

Han gaudit molt construint les figures de colors amb diferent material.

Podeu veure més fotos fent clic sobre la imatge.

Minimons a I5

Els minimons són una expressió de joc simbòlic lliure amb diferents tipus de materials, en què els infants representen de forma real moments de la vida quotidiana o escenaris imaginaris a petita escala. Les propostes dels minimons van variant segons l’estació de l’any, interessos dels infants, projecte treballat, entre altres. En aquest moment hi ha dos minimons d’hivern, un d’ells han creat la neu artificial; l’oceà, la selva, la granja i la platja.

Per veure les fotos cliqueu en la següent imatge.

Bioeduca a Cicle Inicial

Cicle Inicial han treballat  el projecte de coneixement del medi natural, els animals vertebrats a 1r i els animals invertebrats a 2n. Fa unes setmanes els infants van fer una activitat de toca-toca molt enriquidora i divertida. Van poder tocar i observar les característiques d’animals que no havien vist mai. Feu clic per veure les fotografies.

ANIMALS  VERTEBRATS                                     ANIMALS INVERTEBRATS

Estima per la música

Avui els i les alumnes de cinquè hem viscut un matí ple de música. Hem “anat” a l’Àfrica de l’OEST per conèixer ritmes, instruments i cançons de la mà de David.
Hem parlat del respecte, de diferents llengües i,sobretot, hem viscut molta música.
Fins la propera i gràcies per transmetre tanta estima per la música @inuwali_ki_fany

Fes clic sobre la imatge per veure més!