Video Green Planet

Durant aquest curs, des de la classe s’ha treballat la sensibilització cap al medi ambient i les conductes positives que podem fer com a individus per a col·laborar en la protecció i conservació del nostre planeta.

Dins d’aquest projecte i amb l’objectiu de fer-ne difusió, els i les alumnes de la classe de l’Orenga, ha buscat informació de com l’escola intenta ajudar a fer possible aquestes actuacions, ha preparat un guió per explicar-ho de la millor manera i ha creat un video (gravat, dirigit i editat pels alumnes).

Han estat moltes setmanes de preparació i els i les alumnes s’han involucrat de valent per aconseguir el millor resultat.

Ara, us convidem a que el pogueu veure i esperem que us ajudi a conscienciar a totes aquelles famílies que encara no coneixien alguns dels projectes de l’escola.

Vídeo Recollida de Residus (Escola Font de l’Orpina)

Gràcies a tots i totes.

Classe de l’Orenga