Sant Salvador de les Espases

El dia de Dijous Gras, la classe de 6è de l’escola Font de l’Orpina, vam fer una sortida fins a Sant Salvador de les Espases. Aquest indret es troba a pocs quilòmetres de la Urbanització de Can Serra i a part de tenir una antiga  església també  s’hi poden observar unes magnífiques vistes de tota la zona.

El camí el vam trobar fascinant, sobretot,  al veure que  molt a prop de casa hi ha un entorn tan tranquil i ple de naturalesa.

Després d’arribar al cim de Sant Salvador de les Espases, ens vam dirigir al Pla del Fideuer per poder dinar i passar una estona tranquils/es.

Però no tot va ser bonic i preciós. Alguns no van saber racionalitzar l’aigua i encara no havíem començat la tornada que ja no els hi quedava suficient i amb la mala sort que per aquella zona no vam trobar cap font.

La valoració que fem d’aquell dia es bona, però si teniu la intenció de seguir les nostres passes, us deixem alguns consells.

De tant en tant traieu el ulls del terra per admirar el paisatge, però tampoc us oblideu d’anar mirant on poseu els peus ja que s’ha d’anar molt alerta si no es vol caure.

Porteu la cantimplora ben carregada d’aigua perquè el viatge és llarg i no hi ha font on reposar-ne.

Per últim gaudiu molt del camí, de la companyia i de la naturalesa, ja que és un molt bon lloc on desconnectar i entrar en contacte amb el medi ambient.