SOM ESCOLA VERDA!

Benvolgudes famílies,

A la reunió de delegades i delegats d’aquesta setmana hem tractat dues qüestions. Primer, hem pensat com podem reduir els residus dels nostres esmorzars. Les idees, per exemple, són: no portar ampolles de plàstic sinó utilitzar cantimplores, o fer ús de la carmanyola per no portar paper d’alumini. Amb totes les propostes, hem creat una infografia per recordar tots i totes aquests punts tan importants.

Seguidament, com la nostra escola és una escola verda, hem parlat sobre què podem fer nosaltres per ser més sostenibles. Les idees sorgides han sigut les següents:

• No portar paper d’alumini.
  • Recollir la brutícia del nostre pati i crear més espais de recollida de residus.
  • Utilitzar les papereres de reciclatge per afavorir el reciclatge a l’escola.
  • Reduir el consum de plàstic i de paper.
  • Reduir el consum d’aigua. Canviar les gomes per brides a les aixetes.

Com pensem que els nostres companys i companyes de la classe ens poden ajudar a pensar-ne més, hem comentat que parlarem sobre el tema dins la nostra aula i apuntaríem les propostes sorgides per comentar-les a la següent sessió.

A continuació adjuntem la nostra infografia,

Fins aviat,

Les delegades i delegats de l’escola.