Taller d’iniciació en la programació de robòtica educativa. (P5- 1r)

Utilització d’ instruments tecnològics (TAC- Robot BEE-BOT) com a mitjà per entendre un  codi matemàtic iniciant als alumnes en la programació de robòtica educativa. Aquest taller està planificat amb un enfocament multisensorial. Es desenvolupen habilitats socials, comunicatives  i manipulatives . Amb aquests robots programables s’aprèn de forma divertida i eficaç el llenguatge de les direccions, la lateralitat i altres conceptes espacials i temporals. Els alumnes arriben a crear una seqüència de programació i a familiaritzar-se amb els comandaments. S’hi treballen continguts de totes les àrees d’aprenentatge, especialment, el llenguatge matemàtic.

beeboots

Aprenem a treballar en grups cooperatius( Internivells P5-1r ).

Escoltem les explicacions dels altres i les contrastem amb les pròpies.

A partir de les observacions de tots ens plantegem preguntes per resoldre situacions que requereixen coneixements matemàtics.

Usem I’assaig-error per cercar solucions als problemes i a les exploracions.

Interpretem posicions relatives a l’espai, en referència a nosaltres mateixos i a altres punts.

beebots-2 beebots-3