Taller Jaume Plensa

Al llarg de la primera quinzena de novembre, els alumnes de 5è han estat realitzant un taller de plàstica dirigit per l’àvia de l’alumna d’aquest curs, Clàudia Marès, Mariona Millà.

El taller consistia en descobrir Jaume Plensa, l’actualitat del seu art, i la pràctica de les seves tècniques sobre fotografies mida A3  de diferents edificis de Vilassar.

Els alumnes han gaudit d’aquest taller i han descobert la visió particular d’un artista del nostre temps. Tan debò, algun dia aconseguim una obra d’en Plensa per Vilassar!

Moltíssimes gràcies a la Mariona per la seva dedicació al taller!