Sant Jordi contra el càncer

Moltes gràcies per col·laborar. Perquè hem recollit centenars de punts de llibre. Els alumnes de la nostra escola han dedicat una petita estoneta d’aquesta Setmana Santa a decorar els punts de llibre per a un Sant Jordi especial. La proposta és que enguany convertim la festa de la rosa i el llibre en una celebració solidària. Des de l’AMPA i l’escola es va proposar als nens i nenes fer punts de llibre que es regalaran el proper diumenge, 23 d’abril, a la parada de llibres de l’AMPA a la plaça de la Vila.

També se n’han fet durant aquesta setmana als tallers realitzats per pares sortint de l’escola. I aquests punts de llibre faran màgia el proper diumenge. Elsrebreu en els llibres que compreu a la parada de l’AMPA Francesc Macià i qui vulgui podrà fer un donatiu en unes guardioles. L’import recollit es donarà integre a l’Associació contra el Càncer de Vilassar de Dalt. Veniu a col·laborar!!!

1. marta

Ha estat un plaer i un luxe compartir feina amb l’ escola i families compromeses! i poder a més engrescar a totes les famílies!! Un bon exemple per a les noves generacions… ?

2. Anna - AMPA

Bon dia famílies!! des de l’AMPA us anunciem que hem recollit 230 euros !!! moltíssimes gràcies a tots per participar i fer la festa més gran!