Rua de Carnaval Ramsès Macià 2018

Aquestes són algunes de les imatges de la comparsa de la nostra escola realitzades per la mestra Fina Sánchez. Perquè el passat diumenge vam participar en la rua de Carnaval de Vilassar com a comparsa Ramsès Macia, dedicada a Egipte. Una proposta de col·laboració de l’AMPA per a les famílies de l’escola… Durant aquestes setmanes, els nens i nenes han fet part de les seves indumentàries, han ballat la supercoreografia,han estudiat Egipte… i els pares, mares, avis i mestres s’han fet un fart de preparar túniques, ornaments i una super carrossa… Ha estat genial!