1r Projecte de l’Aigua

Els alumnes de 1r tanquen el curs amb el projecte de l’aigua. Així hem estudiat el cicle de l’aigua, els estats de la matèria, les fonts, els llacs, el mar, els rius… I hem fet dues sortides: a les fonts de Viladrau i per les fonts de Vilassar. També hem aprofitat per fer una visita a les masies del nostre poble per finalitzar també el tema de les cases.

Voldríem donar les gràcies als monitors de Educa Viladrau per ajudar-nos a aprendre tantes coses sobre les fonts i les seves llegendes. També al director del Museu- Arxiu de Vilassar, l’Enric Ortega, a en Javier Soriano, arquitecte i pare de l’escola, i l’Adela Lupu, mare de l’escola que ens van acompanyar per la sortida a Vilassar explicant-nos moltes coses sobre les cases i les fonts.

1r Projecte Aigua- Sortida a Viladrau 1 on PhotoPeach

1r Projecte Aigua- Sortida Viladrau 2 on PhotoPeach