Programa APILO

Us volem informar que ja han vingut a recollir el reciclatge de piles que vam engegar dins del Programa Apilo per iniciativa de l’Escola Verda, i hem pogut reciclar 28,40 kg entre tots i totes. Felicitats!!
Tot i així, si en teniu, podeu continuar portant-ne en els contenidors especials que tenim a l’escola.
Recordeu també que si teniu petits electrodomèstics espatllats, des de STEAM, també els desmuntem per entendre’ls i coneixe’ls, i després els reciclem. Els podeu deixar al hall principal que hi ha unes caixes específiques.
Moltes gràcies per anar col·laborant en aquestes iniciatives i així contribuir en la millora del Medi Ambient.