PLA B RUA DE CARNAVAL per si plou!

Ateses les condicions climatològiques del dia d’avui.

Atès que les famílies i l’escola han fet un esforç carnavalesc considerables;

FALLEM

Que mantindrem la celebració de la rua en les condicions que s’estableixen a continuació, SI CONTINUA PLOVENT!!

PACTES

1. RECORREGUT: els alumnes, per cicles, faran un recorregut des de les seves aules fins el gimnàs passant pel porxo.
  2. LES FAMÍLIES: romandran en el porxo, veient passar la magna desfilada. Les famílies entraran a partir de les 15.05h i ocuparan la meitat allargada del porxo i deixaran una miqueta més de la meitat d’aquest lliure, per a què passi la desfilada. Siusplau, porteu paraigües per si no hi cabem tots.
  3. LA DESFILADA: sortirà de les classes, anirà al porxo, donarà la volta i tornarà a les classes.