P5- Tenim un cinema a l’escola!

Els nens i nenes de P5 hem anat al cinema sense sortir de l’escola! El senyor 6 ens va convidar a veure una pel·lícula, però com que és molt especial, no podíem entrar sols al cinema.  Les entrades tenien uns gomets de colors al darrere (1, 2, 3, 4, 5 o 6 gomets). Necessitàvem 6 gomets per entrar, i no s’hi valia anar sol, així que vam haver de buscar un o més companys amb qui, ajuntant les entrades, aconseguíssim el 6. Val a dir que vam fer alguna trampa i vam tapar o afegir gomets a algunes entrades per tal de poder anar tots i totes al cinema!

Un cop instal.lats a les butaques ens vam menjar 6 crispetes que havíem preparat abans amb una màquina especial, la crispetera. Vam deixar el passadís d’educació infantil amb una oloreta… Va ser una tarda diferent especial, divertida… Gràcies senyor 6! Pot tornar a convidar-nos quan vulgui!