P4 Projecte del Món Marí

Els alumnes de P4 estem treballant el projecte sobre “el món marí”. Hem fet un munt d’activitats manipulatives, experimentals i vivencials per tal daprendre coses sobre aquest tema.

La setmana passada vam anar a l’Aquàrium per anar finalitzant el projecte i ens van felicitar per la quantitat i qualitat de coneixements que tenien els nostres nens i nenes.Estan molt motivats i per això hem de seguir treballant en aquesta línia.

Aquí teniu un recull d’algunes de les activitats que hem anat fent.

P4 Projecte dels Peixos on PhotoPeach

1. Anna

Amb molt d’entusiasme hem seguit aquest projecte!!
    Han après moltíssim, han viscut moltes coses!! S’han convertit en “grans experts” del fons marí… que ens recomanen que tornem a l’escola, perquè no recordem gaire res 🙂