P4 L’espectacle d’en Truki Chan

A les classes de les Farigoles i els Espígols ens ha visitat un mag molt peculiar. Ens ha fet  passar una molt bona estona ensenyant-nos diferents trucs que havia après a la seva escola de màgia. Tenia com a companys de classe en Harry Potter i en David Copperfield!!!

És l’espectacle d’en Truki Chan. Una sessió de màgia que ens ha portat un pare de P4 de l’escola que és actor.

Hem rigut, cridat, col·laborat i gaudit d’una molt bona estona. Un espectacle que no ha deixat a ningú indiferent, mestres incloses. Moltes gràcies per venir! Ha estat màgic!

P4 L’espectacle d’en Truki Xan on PhotoPeach

1. Sandra

Genial!!! Felicitats al pare que va fer l’espectacle!!!! I Moltes gràcies, la meva filla va sortir encantadissima i explicant moltes coses.