Fem 1000 origamis per a la Marató de TV3?

Benvolgudes famílies,

Enguany la Marató destinarà els seus esforços en benefici de les malalties infeccioses.
Des de l’escola i a proposta d’una mare del centre, i d’acord amb la Mútua General de Catalunya amb l’objectiu de sensibilitzar els nostres alumnes participem com ho venim fent des de fa tres anys en la campanya ” Un Origami un Euro”.
Fent una Grua d’Origami (i tantes com volgueu fer-ne), que és el que els vostres fills us han portat avui, aconseguim un euro que el paga la Fundació Mútua General de Catalunya.
Quantes més Grues Origamis, més euros.
ENS ELS HEU DE PORTAR A L’ESCOLA ABANS DE L’1 DE DESEMBRE
En paral·lel a l’AMPA es faran una sèrie d’activitats:
DIJOUS, 23 DE NOVEMBRE DE 2017:  Taller d’Origamis a la biblioteca de l’escola
DIVENDRES, 1 DE DESEMBRE:            HORA DEL CONTE ESPECIAL: Un conte tradicional japonès a l’entrada de l’escola.